مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-11اقتصادي

اسباب بازی مناسب باعث بروز خلاقیت در کودک می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس اداره تولید و سرمایه گذاری دفتر صنایع خلاق در وزارت صنعت در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی گفت: - رییس اداره تولید و سرمایه گذاری دفتر صنایع خلاق در وزارت صنعت در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی گفت: اسباب بازی فکری – آموزشی به طور کلی نقش بسیاری در پرورش خلاقیت کودک دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس اداره تولید و سرمایه گذاری دفتر صنایع خلاق در وزارت صنعت در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی گفت: اسباب بازی فکری – آموزشی به طور کلی نقش بسیاری در پرورش خلاقیت کودک دارند و شیوه های فکر کردن  و نگاه کردن به مسائل پیرامون را از جنبه های مختلف را این اسباب بازی ها می توانند به کودکان آموزش دهند و قدرت تصمیم گیری آن ها را بالا ببرند.

  محمد حسین حبیب نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه اسباب بازی ها نقش هویت ساز را برای کودکان دارند به طور کلی والدین باید در خرید اسباب بازی برای کودکانشان دقت کنند.

وی اظهار کرد: اسباب بازی هایی که به شکل کامل شده نیستند و کودکان می توانند آن ها را به دلخواه شکل دهند و یا تغییر در آن ها شکل دهند اگر مورد علاقه کودکان باشد به طور قطع باعث بروز خلاقیت آن ها می شود مانند پازل و جورچین و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی مناسب باعث بروز خلاقیت در کودک می شود

اسباب بازی مناسب باعث بروز خلاقیت در کودک می شود