مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-27اجتماعي

استقبال دانش آموزان خوزستانی از رشته های فنی/تکمیل ظرفیت بسیاری از هنرستان ها


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش خوزستان با اشاره به استقبال دانش آموزان از رشته های فنی، گفت: هیچ دانش آموزی در هیچ منطقه ای مشکل ثبت نام ندارد بلکه مساله این است که تقاضا در برخی مناطق بالاتر از ظرفیت است.

- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش استان عنوان کرد استقبال دانش آموزان خوزستانی از رشته های فنی/تکمیل ظرفیت بسیاری از هنرستان ها ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش خوزستان با اشاره به استقبال دانش آموزان از رشته های فنی، گفت: هیچ دانش آموزی در هیچ منطقه ای مشکل ثبت نام ندارد بلکه مساله این است که تقاضا در برخی مناطق بالاتر از ظرفیت است.

امین برملا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال در هدایت تحصیلی اعمال شد، نتایج به صورت کشوری اندکی با تاخیر اعلام و بنابراین ثبت نام در مدارس بلافاصله پس از اعلام نتایج نهایی هدایت تحصیلی پایه نهم آغاز شد.

وی افزود: در شاخه نظری ثبت نام در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد اما با توجه به سیاست های استان خوزستان که مبتنی بر توسعه آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و هدایت دانش آموزان به شاخه فنی حرفه ای و کار و دانش است، خوشبختانه در بسیاری از شهرستان های استان استقبال خیلی خوبی از این رشته ها شده و در بسیاری از مدارس ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانش آموزان خوزستانی از رشته های فنی/تکمیل ظرفیت بسیاری از هنرستان ها

استقبال دانش آموزان خوزستانی از رشته های فنی/تکمیل ظرفیت بسیاری از هنرستان ها