مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-25سياسي

شهید رجایی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و شهادت اعضای دولت وقت، گفت: شهید رجایی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: اباعبدالله (ع) جذبه و مغناطیسی دارد که همه عاشقان خود را در سراسر جهان به سمت خود هدایت می کند و اربعین عاشقان از سال 61 هجری شروع و بعد از قرون متمادی این جذبه و مغناطیس همچنان قلب تمام آزادی خواهان جهان را هدایت می کند.

وی با تبریک هفته دولت، افزود: شهید رجایی اسوه و الگوی یک مدیر تراز انقلاب است که ایشان به نماز اول وقت اهتمام ویژه ای داشت و اگر نمازشان به تأخیر می افتاد خود را با روزه گرفتن تنبیه می کرد و جا دارد در این کشور اسلامی هر جلسه ای هر چقدر هم مهم باشد نباید با اوقات نماز تلاقی نداشته باشد و یک مدیر باید ارتباطی دوسویه با مردم داشته باشد.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: برای ارزیابی باید به شعارهای دولت مستقر نگاه کنیم که چیزی حدود 70 شعار در دوره کاندیداتوری رییس جمهور احصا شده و بیشتر آن هم محقق شده که این موضوع برگ زرینی برای دولت فعلی است و البته برای ارزیابی بهتر باید فضای خاص سیاسی و اجتماعی یک مقطع را هم در نظر گرفت و دولت فعلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رجایی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است

شهید رجایی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است