مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-25سياسي

برگزاری نمایشگاه «حب الحسین یجمعنا» در ماداگاسکار


با همکاری و هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار و  امور بین الملل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، نمایشگاه عکاس این ستاد در دو شهر آنتاناناریو (پایتخت) و شهر مسلمان نشین ماژونگا برگزار شد و مورد استقبال مسلمان این دو شهر قرار گرفت.

- با همکاری و هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار و  امور بین الملل ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، نمایشگاه عکاس این ستاد در دو شهر آنتاناناریو (پایتخت) و شهر مسلمان نشین ماژونگا برگزار شد و مورد استقبال مسلمان این دو شهر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، در این نمایشگاه که تحت عنوان حب الحسین یجمعنا با حضور حسن علی بخشی، سفیر ایران در سالن اجتماعات مسجد جامعه شیعیان خوجه (پایتخت) افتتاح شد و به مدت دو روز ادامه داشت، 60 تصویر تهیه شده این ستاد به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال ارادتمندان به اهل بیت(ع) در این جزیره بزرگ قرار گرفت.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه پس از برگزاری نماز جمعه، گزارشی از اقدامات ستاد در بازسازی عتبات توسط حسین احمدی قمی، مدیر امور بین الملل این ستاد ارائه شد.

پس از برگزاری نمایشگاه و ارائه گزارش، تعدادی از خوجه های متمول برای ارائه کمک به بازسازی عتبات عالیات اعلام آمادگی و وجوهی را پرداخت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «حب الحسین یجمعنا» در ماداگاسکار

برگزاری نمایشگاه «حب الحسین یجمعنا» در ماداگاسکار