مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-06اجتماعي

229 هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی راهی مدرسه می شوند


مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان گفت: امسال بر اساس تعداد ثبت نام شونده ها 229 هزار دانش آموز در سطح این استان راهی مدارس می شوند که 98 درصد از این تعداد مقطع ابتدایی را شامل می شود.

- علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان در گفت و گو با فارس از اعلام آمادگی مدارس این استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در قالب پروژه مهر پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم در این راستا در چند بعد به طور ویژه ورود کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان آمادگی فضای فیزیکی مدارس، نیروی انسانی و تهیه و توزیع کتاب از جمله اقدامات ویژه آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: امسال بر اساس تعداد ثبت نام شونده ها 229 هزار دانش آموز در سطح استان راهی مدارس می شوند.

 وی با بیان اینکه از این تعداد 98 درصد در مقطع ابتدایی ثبت نام کرده اند، گفت: در مقطع متوسطه اول 80 درصد و در مقطع متوسطه دوم 78 درصد ثبت نامی داشته ایم که البته به طبع تا آخر شهریورماه در بحث ثبت نامی ها به یک عدد مطلقی خواهیم رسید.

  وی با اشاره به اینکه امسال حدود یک هزار و 700 معلم در سطح استان بازنشسته می شوند، افزود: این در حالی است که 380 نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان نیروی ورودی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

229 هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی راهی مدرسه می شوند

229 هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی راهی مدرسه می شوند