مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-28اقتصادي

امنیت غذایی از مولفه های اول استقلال یک کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تأمین امنیت غذایی اظهار داشت: امنیت غذایی از مولفه های اول بحث استقلال یک کشور بوده و اگر در این زمینه برنامه ریزی نداشته باشیم، تمام اقدامات ما عقیم خواهد ماند.

وی در آیین بهره برداری از یک مرکز بوجاری بذور غلات و حبوبات در شهرستان میاندوآب، افزود: یکی از بحث های مهم در سلامت و امنیت غذایی رصد و پایش داده ها بوده و آمار و داده های کشاورزی، پایه و اساس برنامه ریزی های اصولی و تصمیم گیری ها در حوزه امنیت غذایی است.

  ذوالفقاری همچنین با تاکید بر تلاش در راستای توسعه بخش کشاورزی و صیانت از امنیت غذایی، خاطرنشان کرد: فعالیت کشاورزان و مدیران بخش کشاورزی در عرصه های تولید، باید منجر به تولید محصولات کشاورزی مطابق با استانداردها و برند مورد قبول نظام بین الملل باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت سرفصل جدیدی را برای دولتمردان ایجاد کرده که با تأسی از عزم راسخ، اخلاص عمل و ارتباط مردمی این شهیدان خدوم، با گام های استوار در مسیر انقلاب و توسعه اقتصاد کشور حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی از مولفه های اول استقلال یک کشور است

امنیت غذایی از مولفه های اول استقلال یک کشور است