مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-23بين الملل

تمرکز ارتش چین بر تولید تسلیحات مبتنی بر هوش مصنوعی


ارتش چین در حال کار بر روی تسلیحات هوش مصنوعی و سیستم های تکنیکی است که دولت پکن امیدوار است باعث تقویت ظرفیت های جنگی ارتش آزادی بخش خلق شود.

- "ارتش چین در حال کار بر روی تسلیحات هوش مصنوعی و سیستم های تکنیکی است که دولت پکن امیدوار است باعث تقویت ظرفیت های جنگی ارتش آزادی بخش خلق شود.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، بر اساس گزارشی از سوی اندیشکده مطالعات هوا-فضای چین متعلق به نیروی هوایی آمریکا، ارتش خلق چین در ماه های اخیر کار بر روی سیستم های هوش مصنوعی مانند چت جی.

پی.

تی را در نوشته ها و مطالب ارتش آغاز کرده و این مساله نشان دهنده اقدام دولت پکن برای تبدیل کردن نیروهایش به نخستین نیرو در جهان است که سیستم های هوش مصنوعی را وارد میدان نبرد می کند.

موسسه مطالعات هوا-فضای چین در نیروی هوایی آمریکا در این گزارش اعلام کرده که ارتش چین در حال ایجاد سیستم های مرتبط با تسلیحات هوش مصنوعی در هفت بخش اصلی یعنی روابط ماشین-انسان، تصمیم گیری سریع، جنگ افزار شبکه، جنگ افزار ادارکی، لجستیک جنگی، عملیات فضایی و آموزش نظامی است.

در این گزارش که با عنوان جنگ چت جی.

پی.

تی چین منتشر شده، آمده که این برنامه توسط کمپانی هوش مصنوعی باز (OpenAI) آمریکا ایجاد شده و می تواند پاسخ های شبه انسانی را به سوالات و درخواست کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ارتش چین بر تولید تسلیحات مبتنی بر هوش مصنوعی

تمرکز ارتش چین بر تولید تسلیحات مبتنی بر هوش مصنوعی