مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 04:202023-08-28بين الملل

هشدار تحلیلگران به مداخله خودسرانه لهستان و لیتوانی علیه روسیه


مقام سابق وزارت دفاع آمریکا با خطرناک خواندن تحرکات نظامی لهستان و لیتوانی در اوکراین ضد روسیه و بدون هماهنگی با سازمان ناتو هشدار داد که باید منتظر وخامت اوضاع در شرق اروپا باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، داگلاس مک گریگور مشاور سابق پنتاگون درباره تازه ترین تحولات جنگ اوکراین فاش ساخت که لهستان و لیتوانی درصدد ورود به خط درگیری علیه روسیه در اوکراین بدون هماهنگی با سازمان ناتو هستند.

مشاور پیشین رییس پنتاگون در گفت وگو با کانال یوتیوبی Dialogue Work افزود: آنچه که به پیچیدگی و وخامت این امر می افزاید این است که هم اکنون حرف و حدیث های جدی است که تاکید می کند که لهستان و لیتوانی درصدد ورود به درگیری هستند و به زعم خود - بدون تکیه و اعتنایی به ناتو - می توانند به تنهایی عملیات نظامی خود را اجرا کنند.

مک گریگور با خطرناک خواندن اقدام نظامی یک جانبه ورشو و ویلنیوس (پایتخت لیتوانی) ضد روسیه گفت: به هر تقدیر، تحت هر شرایطی، آنان از اعضای سازمان ناتو به شمار می روند و هرگونه کنش نظامی از سوی آنها به مثابه اقدام نظامی ناتو ضد روسیه قلمداد خواهد شد.

این مقام سابق وزارت دفاع آمریکا تصریح کرد: چنانچه این دو کشور برای مداخله نظامی نیروهای نظامی خود را به مناطق غربی اوکراین سرازیر کنند، به عنوان نیروهای نظامی وابسته به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تحلیلگران به مداخله خودسرانه لهستان و لیتوانی علیه روسیه

هشدار تحلیلگران به مداخله خودسرانه لهستان و لیتوانی علیه روسیه