مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-02سياسي

بازیگر نقش حرمله در پیاده روی اربعین: هنرمندان هم به زائران بپیوندند


بازیگر سریال مختارنامه معتقد است: پیام پیاده روی اربعین، پویایی و متعالی بودن راه امام حسین (ع) است که در درجه اول نشان از ارزش هایی است که پس از گذشت 1400 سال، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - انوش معظمی در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: در لایه های پایینی، زمینی و انسانی تر وقتی این همه همدلی را بین اقوام مختلف در راهپیمایی اربعین می بینیم این پیام را برای انسان دارد که دنیا ارزش دشمنی ندارد، باید با یکدیگر دوست باشیم و دنیا را به جای بهتری تبدیل کنیم.

وی افزود: دوبار وارد طریق شدم بار اول قبل از کرونا بود، فضای خیلی خوبی است وقتی این همه جمعیت از اقوام، ملیت، طوایف و شهرهای مختلف می بینیم که دور هم جمع شدند متنش در یک جمله نمی گنجد و با هیچ خط کشی هم نمی شود این احساس را که نسبت به این جریان به انسان دست می دهد، اندازه گرفت.

معظمی ادامه داد: وقتی می بینید آدم ها یک کسری هستند که مخرجش امام حسین(ع) است یک غرور شیعی از نوع مثبت به انسان دست می دهد که با هیچ جمله ای قابل توصیف نیست.

بازیگر سریال مختارنامه با بیان اینکه مردم مرا بیشتر با بازی در نقش حرمله در فیلم مختارنامه می شناسند، در پاسخ به این پرسش که از آخرین روزهای سریال مختارنامه و فراگیر شدن آن در بین مردم یک خاطره از حرمله بفرمایید، گفت: خاطره زیاد دارم و بسیاری از آنها را در مصاحبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش حرمله در پیاده روی اربعین: هنرمندان هم به زائران بپیوندند

بازیگر نقش حرمله در پیاده روی اربعین: هنرمندان هم به زائران بپیوندند