مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20اجتماعي

تمرکز کتابخوانی در دانش آموزان پایین است


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمرکز کتابخوانی در دانش آموزان پایین است، گفت: زمان تمرکز خواندن دانش آموز باید از کلاس اول ابتدایی و با شیب مشخصی افزایش پیدا کند تا به استانداردها نزدیک شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح و گفت وگو رادیو گفت وگو با بیان اینکه امروز جشن شکوفه ها در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: کلاس اولی ها امروز یکی از مهم ترین مراحل زندگی خود را تجربه می کنند؛ لباس مدرسه می پوشند و با والدین به مدرسه می روند.

وی افزود: از آنجایی که معلم رکن اصلی تعلیم و تربیت است لذا مهم ترین تلاش ما هم معطوف به این حوزه بوده که معلم را آماده کنیم؛ در این راستا آموزش های مختلفی را به معلم ها ارائه کردیم و همچنین دوره های آموزشی سواد دیجیتال و سواد فناوری را هم در تابستان داشتیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 120 هزار معلم به صورت حلقه های 10 نفره در کل کشور شبکه سازی می شوند، گفت: هدف از این شبکه سازی، شکل گیری گفتمان آموزشی مستمر در کل سال است تا معلمان تجارب خود را با سایر همکاران به اشتراک گذاشته و شاهد تحول جدی در امر آموزش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز کتابخوانی در دانش آموزان پایین است

تمرکز کتابخوانی در دانش آموزان پایین است