مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:212023-09-22سياسي

رییس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بر دهان آمریکا زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نماز جمعه آخرین روز از شهریور ماه سال 1402 در محل مصلای نماز جمعه شهر یاسوج به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی اقامه شد.

حسینی با بیان اینکه آینده انسان فقط مربوط به این جهان نیست نباید واقعیت ها را تحریف کنیم گفت: انسان ابدیتی در پیش دارد و انسان تنها زمانی آزاد و رهای مطلق خواهد شد که پس از زندگی وارد بهشت شود.

امام جمعه یاسوج در بخشی دیگر از خطبه ها به شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت ولی عصر اشاره کرد و گفت: وجود امام معصوم در عالم تکوین یک ضرورت و مانند روح در بدن است امام معصوم روح عالم است و اگر نباشد این دنیا هم وجودی ندارد.

حسینی به 31 شهریور روز آغاز جنگ تحمیلی در سال 1359 اشاره کرد و افزود: در صورتی که به تازگی انقلاب کرده بودیم دشمن با جنگ خود فشار حداکثری بر این کشور وارد کرد می گفتند بهترین موقع است که انقلاب را سرنگون کنیم اما به برکت خون شهدا و ایمان مردم نقشه شوم دشمن شکست خورد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز همه استکبار در برابر ما زمین گیر شدند ضربات کشنده ای خورده اند آمریکا دچار افول و مرگ شده است فبلا همه از نام آمریکا می ترسیدند اما امروز دیگر برای جهان اهمیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بر دهان آمریکا زد

رییس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بر دهان آمریکا زد