مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-27اجتماعي

کرمانشاهی ها با بیش از 300 موکب از زوار اربعین پذیرایی می کنند


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از برپایی بیش از 300 موکب از سوی مردم استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از برپایی بیش از 300 موکب از سوی مردم استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین خبر داد.

بهمن صحرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پای کار بودن موکب های استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار اربعین، گفت: امسال 306 موکب از سوی مردم استان آماده خدمت رسانی به زوار اربعین شده اند.

صحرایی اضافه کرد: 270 موکب در داخل استان و 36 موکب هم در کشور عراق در محدوده نجف تا کربلا عهده دار خدمات رسانی به زوار شده اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد موکب های ثبت شده در استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین نسبت به سال گذشته، یادآور شد: اربعین سال گذشته در مجموع 186 موکب در داخل استان و 25 موکبدر کشور عراق از سوی مردم استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین برپا شده بود.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از موکب ها در مسیر رفت و تعدادی در مسیر برگشت و تعدادی هم در هر دو مسیر کار خدمت رسانی به زوار اربعین را انجام می دهند، گفت: موکب های استان کرمانشاه تا پنج روز بعد از اربعین کار پذیرایی از زوار اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها با بیش از 300 موکب از زوار اربعین پذیرایی می کنند

کرمانشاهی ها با بیش از 300 موکب از زوار اربعین پذیرایی می کنند