مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-09سياسي

تفحص پیکر تعدادی از شهیدان دفاع مقدس در اقلیم کردستان عراق


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده، طی روزهای آتی وارد شهرستان سردشت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی استقبال و تشییع شهدای تازه تفحض شده اظهار داشت: پیکر تعدادی از شهیدان دوران دفاع مقدس که در اقلیم کردستان عراق تفحص شده، طی روزهای آتی وارد شهرستان سردشت می شوند.

وی افزود: استقبال از شهیدان تازه تفحص شده در مرز کیله شهرستان سردشت افتخاری برای آذربایجان غربی است و همراه مردم شهید پرور استان در روز ورود شهدا به خاک میهن اسلامی به استقبال پیکر مبارک این شهیدان خواهیم رفت.

ابراهیمی با بیان اینکه تعداد شهدا و روز استقبال به زودی اعلام می شود، اضافه کرد: در حال حاضر مراحل تشخیصی دی ان ای این پیکرها در حال بررسی است تا ضمن تایید شناسایی کامل به آغوش گرم خانواده شان سپرده شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت در دوران دفاع مقدس یکی از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می رفت، ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطقی بود که مورد هجمه و حمله عراق قرار گرفته بود که شهدای آن دوران امروز پس از چندین مرحله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفحص پیکر تعدادی از شهیدان دفاع مقدس در اقلیم کردستان عراق

تفحص پیکر تعدادی از شهیدان دفاع مقدس در اقلیم کردستان عراق