مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-14ورزشي

برای مدال طلای ووشو بازی های آسیایی تلاش می کنم


نماینده اصفهانی تیم ملی ووشو در بازی های آسیایی هانگژو از شانس کسب مدال برای نخستین بار صحبت کرد.

- شاهین بنی طالبی نماینده اصفهانی تیم ملی ووشو در بازی های آسیایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی دارم، به صورت کلی تیم ملی ووشو در بخش تالو آمادگی خوب دارد.

وی ادامه داد: اردو های آمادگی تیم ملی از خرداد ماه شروع شده بود، اردو ها و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و با توجه به بودجه و مشکلات، شرایط خوبی از سوی فدراسیون فراهم شد.

بنی طالبی خاطرنشان کرد: نزدیک یک ماه پیش در یونیورسیاد دانشجویان جهان شرکت کردم که توانستم مدال برنز کسب کنم، رقبای بازی های آسیایی حضور داشتند؛ به واسطه مدالی که کسب کردم و با توجه به پیشرفتی که داشته ام، می توانم به کسب مدال در بازی های آسیایی امیدوار باشم.

نماینده اصفهان در تیم ملی ووشو با بیان این که روی سکو رفتن بسیار سخت است، گفت: زیرا ووشو در المپیک نیست و بازی های آسیایی بالاترین سطح مسابقات است، کشورهای آسیای شرقی بهترین ورزشکاران را در ووشو دارند؛ در فرمی که مسابقه دارم، هیچ ایرانی تاکنون موفق به کسب مدال نشده اند.

وی همچنین عنوان داشت: در رده های سنی مختلف موفق به کسب مدال شده ام و با توجه به آمادگی که دارم به کسب نتیجه خوب امیدوارم و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مدال طلای ووشو بازی های آسیایی تلاش می کنم

برای مدال طلای ووشو بازی های آسیایی تلاش می کنم