مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24سياسي

دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را به صورت شفاف و روشن به اطلاع مردم برسانند


دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را باید به صورت شفاف و روشن به اطلاع مردم برسانند.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان اهر گفت: دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را باید به صورت شفاف و روشن به اطلاع مردم برسانند.

  حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا که به مناسبت هفته دولت در شهرستان اهر برگزار شد، هفته دولت را فرصتی مناسب برای ارائه عملکردهای دستگاه های دولت به مردم برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و هدایت عالمانه امامین انقلاب در طول بیش از چهل سال به دستاوردها و موفقیت های ارزشمندی دست یافته که وظیفه دوایر دولتی اطلاع رسانی شفاف و روشن این دستاوردها به مردم می باشد.

وی اعتماد سازی عمومی را رمز موفقیت و پیشرفت در جامعه عنوان کرد و افزود: برای کسب این اعتماد و دلگرمی عمومی لازم است در هفته دولت هر دستگاه دولتی عملکرد خود را در فضای مجازی، بنر، بروشور و… اعلام کنند تا مردم و خصوصا جوانان بدانند با وجود همه توطئه ها، تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه مردم، جمهوری اسلامی ایران به چه دستاوردهای عظیم و مهمی دست پیدا کرده اند.

وی در ادامه از دستگاه های اجرایی و حتی مردم درخواست کرد: با وحدت و همبستگی برخی ضعف ها و مشکلات را حل کنند و کارهای غیر ممکن را ممکن کنند و بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را به صورت شفاف و روشن به اطلاع مردم برسانند

دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را به صورت شفاف و روشن به اطلاع مردم برسانند