مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-30فرهنگي

«یک سال پاکی» برای زائر حسین(ع) شدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید فرجی با اشاره به ساخت مستند «یک سال پاکی» برای پخش از شبکه افق سیما به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: - تهیه کننده و کارگردان مستند یک سال پاکی گفت: این فیلم داستان تحول درونی شخصی گرفتار اعتیاد و عزم او برای ترک و همراهی با کاروان زائران حسینی را روایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید فرجی با اشاره به ساخت مستند یک سال پاکی برای پخش از شبکه افق سیما به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: این اثر که طی دو سال تولید شده، رهایی یک فرد از دام اعتیاد را به تصویر کشیده که قصه ی او با اربعین و امام حسین(ع) گره خورده است.

وی افزود: ماجرا از آنجا شروع شد که او در ماه محرم، دسته عزاداری حسینی را می بیند و یک لحظه دلش به پرواز در می آید و همان موقع یکی از مسئولان شهر محل زندگیش به او می گوید اگر بتوانی ترک کنی و یک سال پاک بمانی، تو را به سفر کربلا می فرستم؛ و این شخص همان جا نذر می کند که یک سال سراغ مواد مخدر نرود.

تهیه کننده و کارگردان مستند یک سال پاکی با اشاره به مشکلاتی که بر سر راه سفر زیارتی این شخص به وجود آمد خاطرنشان کرد: از تغییر آن مقام مسئول تا قرعه کشی برای اعزام به کربلا و در نیامدن اسم او و همچنین دستگیری در مرز توسط نیروی انتظامی به عنوان یک شخص معتاد، تنها بخشی از مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک سال پاکی» برای زائر حسین(ع) شدن

«یک سال پاکی» برای زائر حسین(ع) شدن