مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-18سياسي

اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد، افزود: مدیران مرتبط برای استانداردسازی نمازخانه های بین راهی پیگیر باشند.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد، افزود: مدیران مرتبط برای استانداردسازی نمازخانه های بین راهی پیگیر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم دبیر 27 شهریور در شورای اقامه نماز استان خواستار توجه مدیران دستگاه های اجرایی به اجرای مصوبات شورای اقامه نماز شد.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی و استانداردسازی نمازخانه های بین راهی، استمرار بازدیدها در فاصله زمانی کوتاه از روند نوسازی و رسیدگی به وضعیت نمازخانه های بین راهی را مورد تأکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با یادآوری برگزاری جشنواره سراسری نماز، جلب مشارکت دانش آموزان و عموم مردم برای ارتقای کمی و کیفی وضعیت استان در این حوزه را ضروری دانست و خواستار همکاری آموزش وپرورش و دستگاه های فرهنگی برای تولید آثار فرهنگی و هنری در حوزه نماز شد.

دبیر بیان کرد: بر اساس گزارش ستاد اقامه نماز استان اردبیل، 200 اثر در سطح استانی جشنواره نماز ارائه شده بود که 27 اثر به مرحله کشوری راه یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد

اقامه نماز جماعت در دستگاه های اجرایی مورد توجه باشد