مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-08اجتماعي

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: مفاهیم دروس پایه ابتدایی برای بیش از 200 آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم بازآموزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از کارگاه های توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی اظهار داشت: مفاهیم دروس پایه های اول تا ششم ابتدایی با شرکت بیش از 200 آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم در 2 کارگاه آموزشی تخصصی، با حضور مدرسان کشوری بازآموزی می شود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: این کارگاه ها بمنظور توانمندسازی آموزگاران این شهرستان زیر نظر مؤلفان کتب ریاضی و فارسی به مدت چهار روز برگزار و نحوه تدریس، بازنگری کتب، رفع اشکالات احتمالی و آموزش روش های مناسب در جهت تدریس هر چه بهتر بررسی می شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده آموزگاران شهرستان دیلم از کارگاه های آموزشی برگزارشده، عنوان کرد: مجموعه آموزش و پرورش دیلم در تمامی زمینه های تربیتی، پرورشی، مذهبی، ورزشی و آموزشی، کارگاه ها و کلاس های متعددی را در طول سال در برنامه کاری خود خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: طی هفته آینده و با حضور مدرس کشوری کارگاه چهار روزه به صورت تدریس پایه به پایه ویژه آموزگاران دوره ابتدایی برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می شود

مفاهیم دروس برای آموزگاران دیلمی بازآموزی می شود