مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-12اجتماعي

مراجعه 651 بیمار به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی بهار در ایام اربعین


مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار گفت: در ایام اربعین با توجه به تردد زائران از محور شهرستان بهار به عتبات عالیات،651 بیمار به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی این شهرستان مراجعه داشتند.

- ایسنا/همدان مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار گفت: در ایام اربعین با توجه به تردد زائران از محور شهرستان بهار به عتبات عالیات،651 بیمار به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی این شهرستان مراجعه داشتند.

مهدی دیرباز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد بیماران مراجعه کننده به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی شهرستان بهار از سوم تا 18 شهریورماه به مدت 15 روز ،17 نفر بیمار دیابتی،36 نفر بیمار فشارخون ، 40 نفر پانسمان و مراقبت زخم و 558 نفر سایر بیماران را شامل شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار طی سه ماه نخست امسال، تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال 1006مورد مأموریت توسط پایگاه های شهری و جاده ای اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهار انجام شده که 421 مورد مأموریت شهری، 510 مورد جاده ای، 74 مورد بین مراکز درمانی و یک مورد بین بیمارستانی بوده است.

دیرباز با بیان اینکه از مجموع مأموریت های انجام شده 799مورد غیرتصادفی بوده است، خاطرنشان کرد: 67 مورد از مأموریت ها کمک رسانی به بیماران قلبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 651 بیمار به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی بهار در ایام اربعین

مراجعه 651 بیمار به ایستگاه سلامت پیش بیمارستانی بهار در ایام اربعین