مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-13سياسي

فعال بودن 8 مرکز اهدای خون به مناسبت روزهای پایانی صفر در مازندران


مدیرکل انتقال خون مازندران، از فعالیت 8مرکز اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران،  از فعالیت هشت اهدای خون در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

وی با تسلیت این ایام و قدردانی از مشارکت مردم نوع دوست مازندران در پویش نذر خون، گفت:  پایگاه های انتقال خون  ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس روزهای پنج شنبه و شنبه مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)  از ساعت 8 تا 12:30 فعال و آماده خدمت رسانی به اهداکنندگان خون هستند.

وی افزود: پایگاه انتقال خون قائم شهر نیز از ساعت 8:30 تا 12:30 و پایگاه نور از 8 تا 12 در روز  پنج شنبه 23 شهریور و پایگاه انتقال خون رامسر 25 شهریور ماه روز شهادت امام رضا(ع) از ساعت 8 تا 12 فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه روز شهادت امام رضا(ع) آخرین روز از پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی نذر عاشقان است، گفت: هم استانی های واجد شرایط اهدای خون می توانند در در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

محمدی فیروزجایی یادآور شد: مردم استان می توانند به مراکز اهدای خون یادشده در این ایام تعطیل مراجعه کنند و در پویش نذر خون شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن 8 مرکز اهدای خون به مناسبت روزهای پایانی صفر در مازندران

فعال بودن 8 مرکز اهدای خون به مناسبت روزهای پایانی صفر در مازندران