مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13اقتصادي

کشاورزان قمی بدون دغدغه تامین کود؛ کشت پاییزه را آغاز کنند


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم از آمادگی کامل آن شرکت برای شروع کشت پاییزه خبر داد.

- کشاورزان قمی بدون دغدغه تامین کود؛ کشت پاییزه را آغاز کنند ایسنا/قم مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم از آمادگی کامل آن شرکت برای شروع کشت پاییزه خبر داد.

حسین زند در گفت وگو با ایسنا، افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم با تامین و تدارک و ذخیره سازی مناسب و مطلوب کودهای سه گانه کشاورزی یارانه ای به استقبال کشت پاییزه می رود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم بیان کرد: با وجود همه چالش ها و مشکلات موجود و محدودیت های شدید مالی، طبق برنامه ریزی به عمل آمده و مطابق برنامه زمان بندی برای آغاز کشت پاییزه، بیش از پنج هزار تن انواع کودهای یارانه ای ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورز استان قم ذخیره سازی شده است.

زند اضافه کرد: با توجه به تامین، تدارک و ذخیره مناسب کودهای یارانه ای، کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی در خصوص تامین کود، فصل کشت پاییزه را به خوبی و با اطمینان لازم آغاز کنند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون 70 درصد برنامه ابلاغی استان تدارک و یا از طریق شبکه کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برای مصارف بخش کشاورزی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان قمی بدون دغدغه تامین کود؛ کشت پاییزه را آغاز کنند

کشاورزان قمی بدون دغدغه تامین کود؛ کشت پاییزه را آغاز کنند