مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-28سياسي

احیای 5700 واحد اقتصادی راکد


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: تاکنون 5700 واحد اقتصادی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ در سراسر کشور احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نهضت احیای واحدهای اقتصادی، سید امیر حسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی صبح امروز دوشنبه به مناسبت هفته دولت با حضور در پارک علم و فناوری البرز از واحد احیا شده ایده پردازان جاوید پردیس و همچنین دو مجموعه احیاگر سینا ماندگار فناور و مرکز تولید و توسعه قراردادی اینوتاد بازدید کرد.

در این بازدید همچنین تفاهم نامه همکاری راه اندازی نخستین مرکز توسعه  احیای نوآورانه  کشور در زمینه نهادهای تامین مالی، موسسات حقوقی و مشاوره مدیریت و استارتاپ ها و پلتفرم های حوزه احیا با پارک علم و فناوری البرز امضا شد.

مدنی در مراسم امضای این تفاهمنامه گفت: تاکنون 5700 واحد اقتصادی خرد، کوچک، متوسط و بزرگ در سراسر کشور با ظرفیت فعالسازی اشتغال برای بیش از 124 هزار نفر و احیای دارایی و سرمایه های راکد به میزان 135 هزار میلیاد تومان احیا شده است.

وی ادامه داد: 35 هزار میلیارد تومان منابع مالی از طریق فعال سازی ابزار خرید اعتباری در صنعت پتروشیمی نیز تامین شده و تخصیص بیش از  6000 میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای اقتصادی مساله دار نیز در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 5700 واحد اقتصادی راکد

احیای 5700 واحد اقتصادی راکد