مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:052023-08-23پزشكي

درمان زخم های سوختگی و بستر با پانسمان های شفاف نانو فیبری


کاهش زمان درمان زخم های سوختگی، بستر و دیابتی، ویژگی پانسمان های نانو فیبری تولیدشده در یکی از شرکت های دانش بنیان است که به دلیل شفاف بودن آن امکان پایش زخم وجود دارد.

- کاهش زمان درمان زخم های سوختگی، بستر و دیابتی، ویژگی پانسمان های نانو فیبری تولیدشده در یکی از شرکت های دانش بنیان است که به دلیل شفاف بودن آن امکان پایش زخم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترمیم و بهبود زخم و آسیب بافتی چالشی بزرگ در علم پزشکی است، از این رو نوع پانسمان عامل مهمی در بهبود زخم، پیشگیری از عفونت موضعی و تشکیل اسکار به شمار می رود.

پانسمان های حاوی فاکتورهای محرک رشد، آنتی بیوتیک، مواد ضدعفونی کننده و آنتی اکسیدان، نقش مؤثری در کاهش اسکار زخم و کمک به تسریع فرایند ترمیم دارند.

در این راستا یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید پانسمان های پیشرفته نانو فیبری، فعالیت خود را در سال 96 آغاز کرده و اقدام به توسعه و تولید محصولات پیشرفته مراقبت از زخم به ویژه زخم های دیابتی، سوختگی، جراحی و زخم های فشاری (زخم بستر) کرده است.

عادله قلی پور کنعانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، پانسمان پیشرفته نانو فیبری برای همه انواع زخم های پوستی با نام تداپان را از محصولات تولیدی این شرکت نام برد و گفت: این محصول دانش بنیان در مدیریت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان زخم های سوختگی و بستر با پانسمان های شفاف نانو فیبری

درمان زخم های سوختگی و بستر با پانسمان های شفاف نانو فیبری