مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-31فرهنگي

نقش آخرین یادگاری بر قاب تلویزیون


به بهانه پخش «رحیل»، آخرین سریال مرحوم حسام محمودی، درباره بازیگرانی مانند سیروس گرجستانی، پرویز پورحسینی ،زهره فکور صبور و .

نوشته ایم که در سال های گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، زنده یاد حسام محمودی در آخرین روز های عمرش، حسابی پرکار شده بود.

او در   سریال سوران ایفای نقش کرد و سپس جلوی دوربین رحیل رفت، اما در میانه کارش در این سریال، دار فانی را وداع گفت و درگذشت ناگهانی او باعث شد ادامه نقش این بازیگر به بازیگر دیگری سپرده شود.

در سال های اخیر، پیش از مرحوم محمودی چهره های دیگری هم بوده اند که سریال آن ها پس از درگذشت شان و در غیاب آنان به آنتن رسیده است، بنابراین تماشای این مجموعه ها برای مخاطبان همراه با احساس غم و حسرت بوده است.

به بهانه حضور زنده یاد محمودی در سریال رحیل ، در ادامه مطلب به 8 چهره ای پرداختیم که سریال آن ها پس از درگذشت شان روی آنتن رفته است یا به زودی اثری آماده پخش خواهند داشت.

سیروس گرجستانی 12 تیر 99، زمانی که سیروس گرجستانی مشغول بازی در سریال شرم بود، بر اثر ایست قلبی درگذشت و مرگ ناگهانی او نقش عزیز آقا را ناتمام گذاشت.

مرحوم گرجستانی مدت زیادی در سریال شرم بازی نکرده بود و تنها پنج ماه از فوت او گذشته بود که آخرین سریال این بازیگر پخش شد و یاد سیروس گرجستانی در ذهن مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آخرین یادگاری بر قاب تلویزیون

نقش آخرین یادگاری بر قاب تلویزیون