مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-15اجتماعي

شرایط بارشی در هرمزگان مهیا نیست


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز با توجه به فعالیت سامانه فصلی ناپایداری هایی در وضعیت جوی و دریایی استان پیش بینی می شود.

- کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ساعات ابتدایی صبح امروز در جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی و کاهش موقتی دید افقی پیش بینی شده بود.

مجتبی حمزه نژاد بیان کرد: امروز و فردا (شنبه 25 شهریور) وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز و با شدت کمتر در شرق خلیج فارس سبب مواج شدن دریا خواهد شد.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در مناطقی از دریای عمان و تنگه هرمز در محدوده 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا 180 سانتیمتر خواهد رسید.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: وزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی، اما با شدت کمتر تا روز یکشنبه 26 شهریور تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به مواج بودن دریا طی این مدت توصیه می شود شناورهای سبک، صیادی و قایق های تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله های استان صورت پذیرد.

حمزه نژاد اضافه کرد: هم چنین در این مدت با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی، مناطق غربی خلیج فارس (محدوده خوزستان و بوشهر) نیز مواج پیش بینی می گردد؛ بنابراین توصیه می شود کشتی های تجاری تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بارشی در هرمزگان مهیا نیست

شرایط بارشی در هرمزگان مهیا نیست