مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-12اقتصادي

خاندوزی: بازار ارز در نیمه نخست سال جاری کنترل شد


سیاست های کوتاه مدت مهار تورم متمرکز بر مساله انتظارات و کنترل بازار ارز بوده که عملکرد نیمه نخست سال، ثبات قابل قبولی را در حوزه بازارهای مرتبط با ارز نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احسان خاندوزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مولد سازی در سال 1402 به شکل ویژه در توسعه کشور به کار بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: این ظرفیت برای انتقال به پیمانکارانی به کار بسته خواهد شد که طرف قرارداد با دولت هستند تا هرچه سریع تر پروژه های مهم و راهبردی خود را به اتمام برسانند.

سخنگوی اقتصادی دولت افزود: مولد سازی در کنار بودجه عمرانی کمک می کند تا در کنار افزایش اشتغال، رشد سرمایه گذاری کشور نیز وضعیت بهتری پیدا کند.

وی ادامه داد: دولت در سال 1399 حدود 77 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی تخصیص داد که این عدد در سال 1400 با 88 درصد رشد به 140 هزار میلیارد تومان رسید و در سال 1401 این عدد به بیش از 270 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که رشد 95 درصدی را نشان می دهد.

خاندوزی ادامه داد: رقم مصوب بودجه عمرانی در سال 1402 معادل 375 هزار میلیارد تومان است که در صورت تأمین کامل، می توانیم رشد 27 درصدی در تزریق اعتبارات عمرانی را نسبت به سال قبل داشته باشیم که البته تحقق آن نیازمند برخی کمک ها و مساعدت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: بازار ارز در نیمه نخست سال جاری کنترل شد

خاندوزی: بازار ارز در نیمه نخست سال جاری کنترل شد