مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11اجتماعي

سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل 5 متر کمتر از استاندارد کشوری است


سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل 5 متر کمتر از میانگین سرانه کشوری است و برنامه ریزی جدی می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی عصر امروز در همایش مدیران و معاونین پرورشی مدارس اردبیل اظهار کرد: متاسفانه سرانه فضاهای آموزش وپرورش شهرستان اردبیل پایین تر از سرانه کشور است و 30 درصد مدارس اردبیل توسط خیران احداث شده است که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: برخی مدارس اردبیل نیازمند تخریب و بازسازی هستند که انتظار می رود با حمایت مسؤولان و تامین اعتبارات و مشارکت خیرین این مدارس بازسازی و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: برخی مدارس اردبیل که در هسته مرکز شهر قرار گرفته باعث ایجاد ترافیک شده که نیازمند ساماندهی هستند و برخی مدارس هم نیازمند تغییر کاربری و بهینه سازی هستند که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.

اعتماد اعجازی با گلایه از مسؤولان ذی ربط در مورد عدم راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت نام سرویس مدارس گفت: متاسفانه با وجود برگزاری جلسات و تاکیدات مکرر این امر محقق نشد و باعث بلاتکلیفی والدین شده و در زمان بازگشایی مدارس معضلات مختلف از جمله افزایش ترافیک و نگرانی های خانواده ها را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل 5 متر کمتر از استاندارد کشوری است

سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل 5 متر کمتر از استاندارد کشوری است