مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:162023-09-20اقتصادي

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی کند


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس ها هیچ گونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی محاسبه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزاییان با اشاره به عدم افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در آستانه مهرماه، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس کرایه تاکسی و اتوبوس ها هیچ گونه افزایشی ندارد و بر اساس نرخ کرایه قبلی است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه 22 شرکت سرویس به مدارس معرفی شده است، ادامه داد: تعرفه خدمات شرکت های سرویس مدارس در کارگروه کارشناسی و با حضور مسئولان مصوب و به تمامی شرکت های سرویس مدارس، آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی افزود: تمامی شرکت های سرویس مدارس موظف هستند نرخ نامه را در اختیار اولیا قرار دهند و در صورت مشاهده تخلف یا شکایت از سوی شهروندان در نرخ های دریافت شده کمیته تخلفات به این موضوع ورود می کند.

میرزاییان یادآور شد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید این سازمان موظف است نقص فنی اتوبوس ها را رفع کند که در این راستا به بخش خصوصی اجازه تعمیرات داده شده و علت کمبود اتوبوس طی این مدت در سطح شهر به دلیل تعمیرات ناوگان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی کند

نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد با آغاز سال تحصیلی جدید افزایش پیدا نمی کند