مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-03سياسي

امکان مقابله با قاچاق و پولشویی در قانون پایانه های فروشگاهی


عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای صحیح قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان می تواند روند اخذ مالیات در کشور را عادلانه و شفافیت مبادلات اقتصادی را در کشور ایجاد کند، - مجتبی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ویژگی های قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان بیان کرد: این قانون به جهت شفافیتی که باید در مراودات اقتصادی و کالایی لحاظ می شد، به تصویب رسید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت دارد تا در قبال اجرای این قانون مراقب کسب و کارهای کوچک باشیم، اضافه کرد: ما نباید همه صنوف را متمول ببینیم اتفاقا بازاریان، صنوف و تولید کنندگان خُرد همیشه در موضوعات مالیاتی خوش حساب بوده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلایه برخی از کسب و کارهای خرد در زمینه های مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: با این حال و طبق آمارهایی که بنده مطالعه کردم بیش از 7 میلیون دستگاه کارت خوان وجود دارد که مشخص نیست صاحب اصلی این حساب ها چه کسانی است.

عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این موارد به خوبی نشان می دهد که این افراد قانون دانانِ قانون شکن هستند و دست به سواستفاده گری می زنند، بنابراین این قانون می تواند به شفافیت اقتصادی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان مقابله با قاچاق و پولشویی در قانون پایانه های فروشگاهی

امکان مقابله با قاچاق و پولشویی در قانون پایانه های فروشگاهی