مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-24سياسي

خدمت متفاوت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی متفاوت از گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ با حضور شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم غبارروبی عطرافشانی و بیعت با شهیدان به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

در این آیین رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان هر چند مدت کوتاهی خدمت کردند اما خدمت آنها برای همیشه به دلیل صادقانه بودن جاویدان ماند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با یادی از 1996 شهید استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد در همه دوره ها چه در دفاع مقدس و چه در بعد از 8 سال دفاع مقدس افتخارآفرینی زیادی کرد و همین یک ماه پیش سه شهید والامقام فراجا تقدیم اسلام و انقلاب و نظام شد.

وی افزود: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دولت مردمی بیش از هر دوره ای در خدمت جامعه ایثارگری هستند و بیش از هر دولتی در این زمینه کار می شود مشاوران ایثارگران در همه دستگاه ها با همه توان در حال خدمت به کارکنان ایثارگر بوده و اقدامات ارزشمندی در همین مدت انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت متفاوت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی

خدمت متفاوت به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در دولت مردمی