مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-26پزشكي

روایتی از رسیدگی به کودکان در کودکانه ترین بیمارستان


رییس بیمارستان فوق تخصصی نوزادان و کودکان مفید با بیان اینکه این بیمارستان از نوزاد یک روزه تا فرد 18 ساله را پذیرش می کند، به تشریح ویژگی های این مرکز درمانی پرداخت.

- گروه سلامت فارس- محمد تاجیک: بیمارستانها به عنوان مهمترین مراکز ارائه خدمات تکمیلی به بیمارانی هستند که تحت پوشش درمانی قرار دادند.

کودکان نیز به عنوان یکی از اقشار و سنین تاثیر پذیر از ابتلا به بیماری دارای اهمیت زیادی در مراکز درمانی مجهز و قابل اتکا هستند.

بیمارستان کودکان مفید یکی از چند بیمارستان تخصصی کودکان در کشور است که با قدمت 5 دهه فعالیت در حال خدمت رسانی به بیماران از شهرها و حتی کشورهای مختلف است.

برای آشنایی با روند ارائه خدمات درمانی این بیمارستان فوق تخصص نوزادان و کودکان به این مرکز درمانی رفتیم تا از نزدیک در گفت وگو با شمس الله نوری پور، فوق تخصص نوزادان، استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس بیمارستان مفید ، در جریان فعالیت های درمانی این مرکز قرار گیریم.

آنچه در ادامه از نظر گرامی تان می گذرد مشروح این گفت وگوست.

ساخت بیمارستان کودکان مفید توسط یک خیّر   در ابتدای این گفت وگو کمی از بیمارستان کودکان مفید و تاریخچه فعالیت این مرکز فوق تخصص نوزادان و کودکان توضیح دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از رسیدگی به کودکان در کودکانه ترین بیمارستان

روایتی از رسیدگی به کودکان در کودکانه ترین بیمارستان