مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-03اقتصادي

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی رییس سازمان راهداری در پایانه مرزی مهران در خصوص تأمین ظرفیت کافی ناوگان حمل و نقل برای حمل و نقل زوار، - رییس سازمان راهداری گفت: با توجه به موج بازگشت زوار از کشور عراق پیش بینی های لازم برای تامین تعداد کافی ناوگان برای حمل و نقل زوار به مقصد های مورد نیاز انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی رییس سازمان راهداری در پایانه مرزی مهران در خصوص تأمین ظرفیت کافی ناوگان حمل و نقل برای حمل و نقل زوار، گفت: با توجه به عدم برنامه ریزی های صورت گرفته برای موج بازگشت زوار از مرز های عراق به کشور در برخی محور ها مشکل تأمین اتوبوس داریم؛ مانند اصفهان، قزوین و مازندران که در پی حل تأمین تعداد ناوگان نیز در این خطوط بودیم.

رییس سازمان راهداری گفت: هم اکنون تعداد ناوگان کافی در مرز های کشور برای حمل و نقل زوار وجود دارد و حدود 500 دستگاه اتوبوس فعال در پایانه برکت برای جابه جایی زوار وجود دارد و از صفر بامداد امروز (12 شهریور) حدود 600 دستگاه اتوبوس از مرز مهران برای خدمت رسانی به زوار حرکت کردند.

وی افزود: از روز گذشته تا به امروز نیز هزار و 800 سرویس اتوبوس به خدمت رسانی زوار درآمدند و پیش بینی های خوبی در خصوص خروج زوار انجام دادیم تا میزان تأخیر را کاهش دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور

تامین ناوگان اتوبوس به اندازه نیاز در مرزهای کشور