مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-09سياسي

آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی در زلزله مراکش


درپی وقوع زلزله 6.

8 ریشتری در مراکش رییس جمعیت هلال احمر کشورمان از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم های امدادی و درمانی به این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند در پیامی به نایب رییس جمعیت هلال احمر مراکش ضمن اعلام تسلیت برای جانباختگان زلزله 6.

8 ریشتری در مراکش، اعلام کرد که هلال احمر ایران، آمادگی اعزام تیم های امدادی و درمانی به این کشور را دارد.

متن کامل پیام رییس جمعیت هلال احمر کشورمان به کادور خاربوچ، نایب رییس جمعیت هلال احمر مراکش به شرح زیر است: جناب آقای نایب رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت هلال احمر مراکش ابلاغ می کند.

با غم و اندوه فراوان، از وقوع زلزله شدیدی در 77 کیلومتری شهر مراکش واقع در جنوب غربی آن کشور مطلع شدیم که متاسفانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران هلال احمر مراکش و زلزله زدگان اعلام کرده و به خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند، تسلیت می گوییم.

اخبار لحظه به لحظه از زلزله مراکش: آخرین خبرها از زلزله مراکش؛ 822 فوتی و بیش از 670 زخمی تاکنون جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی در زلزله مراکش

آمادگی هلال احمر ایران برای امدادرسانی در زلزله مراکش