مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-20سياسي

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حمید خادم روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت این شهرستان در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری اظهار کرد: مقام معظم رهبری امروز در سخنرانی خود در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، مقاومت، ایثار و رشادت را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمردند که این بسیار حائز اهمیت است.

وی بر تبیین فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تمام دستاوردهای ایران اسلامی پس از عنایت های خداوند، نتیجه و محصول ایثار و از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و دفاع مقدس است.

فرماندار پل دختر گفت: فشارها و موانعی که دشمنان فرا روی پیشرفت انقلاب اسلامی قرار می دهند مربوط به امروز نیست بلکه از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده است.

وی افزود: بنابراین زمانی که 98.

2 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند، هیچ کدام از بهانه های امروز مانند گرانی و تورم وجود نداشت اما دشمن فشارهای خود را به مردم تحمیل کرد.

خادم با گرامی داشت ایام هفته دفاع مقدس و پاس داشت یاد و خاطره شهدای والامقام  انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، یادآورشد: امروز اقتدار، عزت، بالندگی جمهوری اسلامی ایران و تمام توسعه و پیشرفت همه جانبه آن نتیجه و دستاورد دفاع مقدس و مقاومت مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است