مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-30اجتماعي

چرا روستای تاریخی کندوان ثبت جهانی نمی شود؟


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خصوص ثبت جهانی کندوان گفت: تا زمانی که نتواسته ایم از لحاظ بصری مخاطرات کندوان را حل کنیم نمی توان برای ثبت جهانی اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید در استان جاذبه های جدید تفریحی در استان ایجاد کرد؛ و قبول داریم که در این مورد در استان ضعیف بوده ایم اما یک سری موافقت ها شده است تا در کنار جاذبه های فرهنگی، طبیعی و غیره جاذبه تفریحی ایجاد شود.

وی گفت: همیشه برای موزه های در سراسر جهان ساعت مشخص وجود دارد و این نیست که حتما گردشگر در هر ساعتی خواست از موزه ها بازدید کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: ساعت بازدید از موزه ها در فصل تابستان  افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تصویرسازی ذهنی در کل دنیا به یک اصل تبدیل شده است؛ اینکه از استان و کشورمان یک تصویر ذهنی بسازیم! یعنی اینکه فقط از نداشته هایمان بگوییم هیچ وقت نباید انتظار ایجاد تصویر ذهنی داشته باشیم.

حمزه زاده گفت: خانه کلکته چی به مالکیت خود شهرداری تبریز است، قانون حمایت از بافت های تاریخی از سال 98 مصوب شده است و در آن به صراحت اعلام شده است تمام دستگاه های دولتی مکلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روستای تاریخی کندوان ثبت جهانی نمی شود؟

چرا روستای تاریخی کندوان ثبت جهانی نمی شود؟