مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:252023-08-31بين الملل

قدردانی هنیه از مواضع لیبی در قبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر


رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تماس تلفنی با محمد المنفی رییس شورای ریاست جمهوری لیبی تحولات مربوط به مساله فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

- رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تماس تلفنی با محمد المنفی رییس شورای ریاست جمهوری لیبی تحولات مربوط به مساله فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه در تماس امروز خود با این مقام لیبیایی قدردانی جنبش حماس، ملت فلسطین و نیروهای مقاومت از این کشور را اعلام نموده و موضع لیبی در خصوص مقابله با تلاش اشغالگران صهیونیست برای عادی سازی روابط با کشور لیبی را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه افزود: ملت فلسطین این موضع گیری را اقدامی افتخار آمیز و عزتمندانه تلقی کرده به ویژه آنکه موضع مردمی و رسمی کشور لیبی در سایه تغییرات منفی به وجود آمده در برخی پایتخت های عربی در خصوص عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست مانند گذشته ادامه داشته و با این مساله مخالفت می نمایند.

افشای دیدار الی کوهن و نجلا المنقوش وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی در ایتالیا، باعث اعتراضات گسترده در لیبی شده است؛ به طوری که یکشنبه شب برخی از مناطق این کشور شاهد تظاهرات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی هنیه از مواضع لیبی در قبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر

قدردانی هنیه از مواضع لیبی در قبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر