مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-30سياسي

1350 روستای مازندران تشنه هستند


مدیر عامل آبفای مازندران با بیان اینکه 1350 روستای مازندران تشنه هستند، گفت: طی پیگیری انجام شده در حضور سردار فدوی، برای رفع تنش آبی 600 روستا اعتبار در نظر گرفته شده و مابقی در گام دوم پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/مازندران مدیر عامل آبفای مازندران با بیان اینکه 1350 روستای مازندران تشنه هستند، گفت: طی پیگیری انجام شده در حضور سردار فدوی، برای رفع تنش آبی 600 روستا اعتبار در نظر گرفته شده و مابقی در گام دوم پیگیری خواهد شد.

بهزاد برارزاده، امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی چشمه گردوک و اسپی او با بیان اینکه با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها نمی توان پروژه های بزرگ ابرسانی را انجام داد، اظهار کرد: با زیرساخت های موجود در حوزه آب نمی توان میزبان خوبی برای گردشگران بود و هر شهرستان نیز مشکلات خاص خود را در تنش های آبی دارد.

وی به پیگیری های صورت گرفته در اختصاص اعتبارات برای رفع تنش آبی مازندران اشاره کرد و گفت: 350 میلیارد تومان اعتبار ملی در حوزه شهری از محل تنش آبی به استان اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با تاکید بر اینکه هزار و 200 میلیارد تومان برای شروع و اتمام پروژه های آب استان نیاز است، افزود: از محل محرومیت زدایی برای رفع تنش آبی 200 روستا اعتبار تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1350 روستای مازندران تشنه هستند

1350 روستای مازندران تشنه هستند