مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-01اقتصادي

برداشت مکانیزه برنج در 173 هزار هکتار از اراضی شالیزار ی گیلان


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر مکانیزه برداشت شدن بخش اعظمی از شالیزارهای استان، گفت: گیلان دارای 238 هزار هکتار شالیزار است که بر اساس آمار 173 هزار هکتار از این شالیزار ها ماشینی برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم اکبرزاده مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در حاشیه بازدید از مزارع کشاورزی این استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت برنج با توجه به شرایط سخت آبی به خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در سال زراعی جدید و به دلیل بارش کم و کاهش آب ذخیره شده در پشت سد سفیدرود شاهد مشکلاتی در حوزه تأمین آب زراعی بودیم ولی با تدبیر دولت، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای، هیچ موردی از خشکی شدید مزارع در گیلان گزارش نشده است.

وی  با اشاره به برداشت به موقع محصول و وضعیت خوب شالیزار های گیلان گفت: تاکنون 211 هزار هکتار از شالیزار های گیلان معادل 89 درصد آن برداشت شده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر مکانیزه برداشت شدن بخش اعظمی از شالیزارهای استان، بیان کرد: گیلان دارای 238 هزار هکتار شالیزار است که بر اساس آمار 173 هزار هکتار از این شالیزار ها ماشینی برداشت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت مکانیزه برنج در 173 هزار هکتار از اراضی شالیزار ی گیلان

برداشت مکانیزه برنج در 173 هزار هکتار از اراضی شالیزار ی گیلان