مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-11اقتصادي

2000 مهندس کشاورزی در «طرح جهش تولید دیم» به کار گیری می شوند


تعداد 2000 نفر از کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در 24 استان کشور، مشاوران و ناظران تولید کشاورزان و بهره برداران در سال زراعی 1403 -1402 به خدمت گرفته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به منظور ارتقاء سطح دانش و گسترش فناوری های جدید در حوزه کشاورزی، توسعه دانش بنیان، افزایش ضریب توسعه دانش و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی تفاهم نامه سه جانبه­ ای میان معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی، شرکت گسترش توسعه گری پردیس به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی کشور امروز 20/06/1402 با حضور وزیر جهاد کشاورزی جهت معرفی کارشناسان بخش کشاورزی در طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور به عنوان مشاوران و ناظران طرح منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه آموزش کشاورزان در راستای ارتقا بهره وری و جهش تولید در دیمزارها، افزایش کیفیت و درآمد تولیدکنندگان بخش کشاورزی و کمک به توسعه فرهنگ خوداشتغالی حرفه ای با رویکرد اشتغال دانش پایه به کمک کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی است.

در این طرح قرار است تعداد 2000 نفر از کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی در 24 استان کشور جهت هوشمندسازی، گسترش فناوری و انتقال دانش و تکنولوژی های نوین تولید در بخش کشاورزی در راستای ارتقا و افزایش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 مهندس کشاورزی در «طرح جهش تولید دیم» به کار گیری می شوند

2000 مهندس کشاورزی در «طرح جهش تولید دیم» به کار گیری می شوند