مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 594 پروژه توزیع برق در زنجان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح 594 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر یک هزار و 422 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

- پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در گفت و گو با فارس با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری اظهار داشت: این پروژه ها در فاصله زمانی از ابتدای سال تاکنون اجرا و آماده بهره برداری شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: اجرای 594 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 422 میلیارد ریال در بازه زمانی کمتر از شش ماه به همت شبانه روزی همکاران شرکت توزیع برق استان در بخش های مختلف، نشانگر تعهد و تخصص و تلاش برای آبادانی، توسعه اجتماعی و اقتصادی استان است.

 وی افزود: 191 پروژه اصلاح وبهسازی شبکه و تبدیل شبکه های مسی به کابل خود نگهدار، 113 پروژه توسعه واحداث شبکه در راستای تامین برق متقاضیان جدید و بهبود پایداری شبکه، 22 پروژه های احداث یا اصلاح روشنایی معابر، 250 پروژه اصلاح و بهسازی و توسعه و احداث شبکه های برق روستایی در راستای بهبود پایداری شبکه وتامین برق متقاضیان جدید و 18 پروژه پیک سایی اجرا شده و همزمان با هفته دولت در سال مهار تورم و رشد تولید به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 594 پروژه توزیع برق در زنجان

بهره برداری از 594 پروژه توزیع برق در زنجان