مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-02سياسي

قصه روزهای پنهان سیداسماعیل و عزت امروزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، گزارشی با عنوان  مادری که برای موفقیت در کنکور دست و پای پسرش شد سوم شهریور ماه امسال در صفحه خبرگزاری فارس استان منتشر شد، این گزارش بازخوردی قابل توجهی داشت و پیام ها و کامنت های مردم در نوع خود قابل توجه بوده است.

قصه عشق سید اسماعیل به تحصیل و روایت عاشقانه هایی مادری که دست از تمام قیل و قال زندگی برداشته و تمام وقت خود را معطوف به فرزند خود کرده، موجی از تحسین مردمی را روانه پدر و مادری کرده که متفاوت بودند.

پدر و مادر سیداسماعیل سال های سال با فداکاری و روحیه بالا قدم در مسیری شدند و فرزندانشان را به راهی هدایت کردند که تنها به آرزوی خود فکر کند، فرزندشان هم باوجود تمام محدودیت ها توانست با کسب رتبه 25 در کنکور افتخارآفرینی کند و مزد گوشه ای از زحمات شبانه روزی مادر و پرستار مهربان را با این کار خود بدهد.

اکنون سیداسماعیل را نه فقط مردم شهرستان ساری، بلکه استان مازندران و کل کشور می شناسند تنها نگرانی این نخبه کنکوری این بود که بتواند به صورت غیرحضوری در دانشگاه تهران به رشته فلسفه ادامه دهد و در آینده نویسنده شود و در دیدار با وزیر علوم با این خواسته اش موافقت شد.

*طوفان ذهنی سیداسماعیل در جامعه سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با دانش آموز معلول سید اسماعیل نصراللهی که رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه روزهای پنهان سیداسماعیل و عزت امروزش

قصه روزهای پنهان سیداسماعیل و عزت امروزش