مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-10سياسي

سپاه باند دوم جاده خاش-تفتان-زاهدان را اجرا می کند


قرارگاه خاتم الانبیای سپاه، باند دوم جاده خاش به تفتان و زاهدان را اجرا می کند.

- عیدمحمد قلندرزهی در گفتگو با، افزود: بر اساس توافق های صورت گرفته، وزارت راه و شهرسازی و مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجرای پروژه حیاتی باند دوم جاده خاش به شهرستان های تفتان و زاهدان را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: اهمیت اجرای این پروژه برای قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، کمتر از پروژه شاخص راه آهن نیست، آنان چشم انتظار تأمین اعتبار پروژه نمانده و براساس تاکید رییس این قرارگاه، شرکت راه سازه و مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات و نیروهای در اختیار و هزینه های خود، اجرای این پروژه را کلید زده و سپس مطالبات شأن را از دولت دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این پروژه، از محدوده پلیس راه خاش تا حوالی اسکل آباد شهرستان تفتان و به همت تلاشگران قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران، کلید خورده و دستگاه های خودرویی و نیروهای متعهد این شرکت، کار خود را برای اجرای سریع و کیفی پروژه آغاز کرده اند.

قلندرزهی ادامه داد: نجات جان هم وطنان ایرانی و مردم سیستان و بلوچستان که در جاده های دو طرفه و به نوعی راه ترانزیتی خاش به زاهدان در حال تردد هستند، بسیار دارای اهمیت هست و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه باند دوم جاده خاش-تفتان-زاهدان را اجرا می کند

سپاه باند دوم جاده خاش-تفتان-زاهدان را اجرا می کند