مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-11سياسي

محققان ایرانی در یک قدمی تولید دانش بومی ابرخازن آلومینیومی


محققان دانشگاه تربیت مدرس بر روی پروژه ای کار کرده اند که نتایج حاصل از آن به ایجاد دانش بومی تولید الکترود کاتدی باتری آلومینیوم – یون و یا ابرخازن آلومینیومی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سنتز نانوکامپوزیت V2CTx/CNT و بررسی خواص الکتروشیمیایی عنوان طرحی است که مطهره سادات محسنی صالحی منفرد با راهنمایی احسان طاهری نساج به پایان رسانده است.

حل مشکلات مربوط به فناوری های نوین باعث می شود تا بشر با خیال آسوده به دنبال استفاده از به روزترین پیشرفت های فناوری باشد.

بنیاد ملی علم ایران نیز از طرح هایی که در مرز دانش و تولید دانش بومی فعالیت می کنند، حمایت می کند.

سنتز نانوکامپوزیت V2CTx/CNT و بررسی خواص الکتروشیمیایی عنوان طرحی است که مطهره سادات محسنی صالحی منفرد با راهنمایی احسان طاهری نساج به پایان رسانده و از حمایت بنیاد ملی علم ایران نیز بهره برده است.

محسنی صالحی منفرد، در رشته مهندسی مواد – سرامیک دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی را از دانشگاه علم و صنعت ایران دریافت کرده است.

وی درباره شکل گیری ایده این طرح گفت: با بررسی مطالب روز و با مطالعه منابع متوجه شدم که در سال های اخیر در دنیا به این موضوع نوظهور پرداخته شده است و سرعت رشد بالایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان ایرانی در یک قدمی تولید دانش بومی ابرخازن آلومینیومی

محققان ایرانی در یک قدمی تولید دانش بومی ابرخازن آلومینیومی