مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:002023-08-27سياسي

پیام تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان نصرتی


رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر شهیدان غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده کبری طاووسی را تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر شهیدان غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده کبری طاووسی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت مرحوم حاج مرتضی نصرتی پدر شهیدان والامقام غلامرضا، زینب و فاطمه نصرتی و همسر شهیده والامقام کبری طاووسی، موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه فداکاری و استقامت که گرانبهاترین سرمایه های زندگی خود را در اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی از دست داد و با تأسی به خاندان عصمت و طهارت (ع)، با اخلاص و صبوری فراق عزیزان خود را تحمل کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مروج ارزش های اسلامی و آرمان های والای شهیدان بود، به یقین جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان همدان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان بزرگوارش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان نصرتی

پیام تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان نصرتی