مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-27اقتصادي

رشد 25 درصدی تامین کودهای کشاورزی یارانه ای در قم طی دوسال اخیر


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم، از افزایش معنادار تامین و تدارک و توزیع کودهای کشاورزی یارانه ای ازته، فسفاته و پتاسه در دولت مردم خبر داد.

- حسین زند در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت وضعیت تامین و تدارک و توزیع کودهای کشاورزی یارانه ای توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را علیرغم تحریم های ظالمانه و چالش های گوناگون دیگر در دو سال اخیر قابل قبول دانست.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم سال های 1400 تا 1402 را یکی از ویژه ترین سال های عملکردی در سابقه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برشمرد و از اجرایی شدن صددرصد برنامه ابلاغی کود و رسیدن به رکوردهای بی سابقه طی دو سال گذشته خبر داد.

زند گفت: تامین و تدارک و توزیع کودهای کشاورزی یارانه ای در دوسال اخیر بیش از 25 درصد( بیش از 7 هزار تن) نسبت به مدت مشابه قبلی رشد داشته است.

وی در ادامه به افزایش 15 درصدی محصول گندم طی این سال ها اشاره کرد و تأکید کرد: علی رغم وجود خشکسالی و کاهش شدید میزان بارندگی و نزولات جوی در استان قم و کمترین میزان در سطح کشور و در چند دهه اخیر استان، خوشبختانه با تامین و تدارک به موقع کود و تغذیه مناسب محصول گندم، شاهد افزایش 15 درصدی تولید این محصول استراتژیک نسبت به قبل بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی تامین کودهای کشاورزی یارانه ای در قم طی دوسال اخیر

رشد 25 درصدی تامین کودهای کشاورزی یارانه ای در قم طی دوسال اخیر