مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-20سياسي

ویژه برنامه جهاد و مقاومت در کرمان برگزار شد


امروز 29 شهریورماه همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه «جهاد و مقاومت» و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان امروز 29 شهریورماه همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه جهاد و مقاومت و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور، ویژه برنامه جهاد و مقاومت و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده های شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم از 60 کتاب مکتوب و 20 کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و همچنین سه تابلو از تصاویر مادران شهدا، فاطمه زادخوش (مادر شهیدان مهدی و جابر مهدوی)، حورالنسا عرب نژاد (مادر شهیدان عبدالرضا، حسن و سردار حاج حسین اسدی) و زهرا اسدی (مادر شهید محمدجواد زادخوش) رونمایی شد.

چادر طوبی ، خانه عمه ، مثل سمیه ، دختر دبیرستان آزادی و دو خواهر؛ دو رزمنده از جمله عناوین کتاب هایی است که در حوزه زنان در دفاع مقدس استان کرمان نگاشته شده و از آنها رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم همچنین از زینب رضایی(همسر شهید کرامت باسزه و خواهر شهیدان کرامت و عباس رضایی و جانباز صادق رضایی)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه جهاد و مقاومت در کرمان برگزار شد

ویژه برنامه جهاد و مقاومت در کرمان برگزار شد