مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 08:402023-09-08سياسي

آغاز عملیات آسفالت و بهسازی 20 هزار مترمربع از معابر روستای بلهزار + تصاویر


فرماندار بویراحمد با اشاره به توجه دولت سیزدهم به مناطق حاشیه شهر گفت:ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 200 هزار متر مربع از معابر روستایی فقط در دو حاشیه شهر یاسوج ساماندهی و به مرحله آسفالت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روستای بلهزار در حاشیه شهر یاسوج جمعیت زیادی را در دل خود جای داده اما فاقد زیرساخت هایی از جمله بهسازی و آسفالت بود و مردم در این منطقه بارها از این وضعیت نزد مسوولان گلایه کردند.

موضوع بهسازی و آسفالت معابر بلهزار بارها از سوی مسوولان و حتی نمایندگان شهرستان بویراحمد در مجلس وعده داده شده بود اما فقط در حد وعده بود و کاری از پیش نرفت .

در دولت سیزدهم و حضور فرماندار جهادی و پای کار شهرستان بویراحمد این مطالبه مردم مورد توجه قرار گرفت و عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت 20 هزار متر مربع از این معابر رسما شروع شد.

  فرماندار بویراحمد در بازدید از عملیات آسفالت سکونتگاه های غیررسمی در منطقه بلهزار با بیان اینکه از این مناطق غافل نشدیم، از بهسازی و آسفالت 40 هزار متر مربع در روستای سرآبتاوه از محل اعتبار سکونتگاه های غیر رسمی خبر داد و گفت: بخشی از روستای خلف آباد نیز از محل این اعتبارات بهسازی و آسفالت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آسفالت و بهسازی 20 هزار مترمربع از معابر روستای بلهزار + تصاویر

آغاز عملیات آسفالت و بهسازی 20 هزار مترمربع از معابر روستای بلهزار + تصاویر