مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-11فرهنگي

آغاز ثبت نام پیچینگ ویژه فیلم کوتاه با محوریت امام حسین (ع)


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور و با هدف به تصویر کشیدن ارادت ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین (ع) و شرح واقعه کربلا و بیان روایت هایی داستانی و دراماتیک پیرامون .

- با مشارکت رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود؛ آغاز ثبت نام پیچینگ ویژه فیلم کوتاه با محوریت امام حسین (ع) انجمن سینمای جوانان ایران با مشارکت سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم به مدیریت مجید مجیدی، به مناسبت ایام ماه محرم و صفر، از فیلم سازان فیلم کوتاه دعوت به ساخت آثار با محوریت امام حسین (ع)، می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور و با هدف به تصویر کشیدن ارادت ایرانیان به ساحت مقدس امام حسین (ع) و شرح واقعه کربلا و بیان روایت هایی داستانی و دراماتیک پیرامون امام حسین (ع) پیچینگ ویژه آثار حسینی را با مشارکت سومین رویداد فیلم کوتاه تصویر دهم برگزار می کند.

بر این اساس، از تمامی فیلم سازان و علاقه مندان دعوت می شود آثاری که با مدت زمان زیر 30 دقیقه در قالب های داستانی و مستند خود را با موضوع زندگی و اهداف قیام امام حسین (ع)؛ کرامات و ارادت ایرانیان به ساحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پیچینگ ویژه فیلم کوتاه با محوریت امام حسین (ع)

آغاز ثبت نام پیچینگ ویژه فیلم کوتاه با محوریت امام حسین (ع)