مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:152023-09-02سياسي

مازندران پایتخت یادواره شهدا در کشور است


مشاور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در امور استان های شمالی از مازندران به عنوان پایتخت یادواره های شهدا در کشور یاد کرد و گفت: - 20 درصد یادبودها در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه شنبه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، مدیران دستگاه های اجرایی، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و حضور وبیناری فرمانداران و فرماندهان سپاه نواحی در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به پروژه نیمه کاره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: این پروژه باید بین المللی دیده شود تا با اراده ملی به بهره برداری برسد.

وی افزود: بین 20 تا 40 میلیون نفر به اذعان مسئولان، گردشگر داخلی و خارجی سالانه به مازندران سفر می کنند و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان می تواند مقصد گردشگری باشد.

وی ادامه داد: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همانند جابه جایی میدان بار ساری و احداث پل روستای اورست چهاردانگه نیازمند پیگیری ویژه مسئولین امر و اراده است.

سردار ملکی با اشاره به دومین کنگره 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس استان مازندران اذعان داشت: مسئولین استانی در راستای این کنگره تلاش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پایتخت یادواره شهدا در کشور است

مازندران پایتخت یادواره شهدا در کشور است