مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-19سياسي

مجومرد همچنان در بن بست توسعه


علی رغم گذشته سه سال از تشکیل شهر مجومرد در شهرستان اشکذر یزد و نیز دو ماه از استعفای دسته جمعی اعضای شورای این شهر، به نظر همچنان اراده ای در بین مسئولان شهرستان و حتی استان یزد برای رفع مشکل حریم این شهر وجود ندارد.

- ایسنا/یزد علی رغم گذشته سه سال از تشکیل شهر مجومرد در شهرستان اشکذر یزد و نیز دو ماه از استعفای دسته جمعی اعضای شورای این شهر، به نظر همچنان اراده ای در بین مسئولان شهرستان و حتی استان یزد برای رفع مشکل حریم این شهر وجود ندارد.

هیات وزیران در نشستی در تیرماه سال 1399 به پیشنهاد شماره 45261 مورخ 1396/3/24 وزارت کشور و به استناد ماده 13 قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 1362 با ارتقای رضوانشهر اشکذر به عنوان بیست و دومین شهر استان یزد موافقت کرد.

متن این مصوبه نیز از سوی معاون اول رییس جمهور وقت بدین شرح ابلاغ شد؛ در بخش مرکزی شهرستان اشکذر استان یزد، محله موسوم به رضوانشهر پس از انتزاع از شهر اشکذر، به شهر تبدیل و به عنوان شهر مجومرد شناخته و محدوده آن بر اساس قانون تعاریف محدوده و حریم شهر، روستا و شهرک و نحوه تعیین آنها(مصوب 1384) تعیین می شود.

اینک سه سال از این مصوبه هیات دولت می گذرد ولی تشریفات قانونی در بحث انتزاع قانونی و تعیین حریم این شهر هنوز اجرا نشده است به طوری که در خصوص تعیین تکلیف میزان قدرالسهم شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجومرد همچنان در بن بست توسعه

مجومرد همچنان در بن بست توسعه